NoRisk

Cumpărături fără riscuri

Uneori - la fel ca în viața de zi cu zi - lucrurile nu merg așa cum a fost planificat.
Ca un serviciu suplimentar pentru clienții noștri oferim acoperire a situațiilor neplăcute care se pot întâmpla din când în când.

 

Situatie

Soluţie

Returnați costul de expediere
- când ne trimiteți înapoi

Returnarea costurilor de expediere este responsabilitatea clientului. Prețurile afișate sunt prețurile obișnuite pentru cele mai ieftine servicii poștale

Costurile schimbului de produse și transportul repetat către dvs.


Ați comandat o dimensiune sau un produs greșit

Puteți trimite un produs neutilizat pentru rambursare sau schimb  2 - 5  Eur  GRATIS
 
Nu sunteți mulțumit de produs - nu vă place

Puteți să trimiteți produsul neutilizat pentru returnare  2 - 5  Eur  ----
 
Pachetul nu a fost colectat la oficiul poștal și ne-a revenit

Când pachetul ne-a revenit sau este vizibil pe site-ul de urmărire care se află în drum spre noi, îl vom trimite din nou.  ----  GRATIS
Doriți să anulați comanda - dar a fost deja expediată

 

Dacă nu este încă livrat:
- respingem doar pachetul și postul îl va trimite înapoi la noi. Apoi, vom restitui plata.

Dacă este livrat:
- puteți trimite produsul neutilizat pentru returnare



 ----


2 - 5  Eur
 ----

Adresa de livrare greșită sau incompletă furnizată de client

Trimiteți-ne adresa de livrare corectă. Îl vom trimite din nou.  ----  GRATIS
Produsul primit este deteriorat mecanic
Trimiteți-ne o fotografie. Vom rambursa plata sau vă vom trimite un produs nou. Nu trebuie să trimiteți produsul deteriorat înapoi la noi.

 ----  GRATIS
Pachetul pierdut în timpul transportului
Expedierea se consideră pierdută după perioada de timp specificată AICI. Plata dvs. va fi rambursată.

---- ----

 

Instrucțiuni pentru returnare sau schimb

- Puneți produsul în plic cu o anumită protecție împotriva deteriorării și adăugați câteva informații pentru noi.
- Du-te la oficiul poștal local.
- Întrebați-le pentru standard - cea mai ieftină corespondență - costul ar trebui să fie de aproximativ 2-5 Eur.
- Nu este necesară corespondența înregistrată sau expediată - este mai scumpă. Dar este alegerea ta și costurile tale.
- Odată ce primim pachetul, vă vom informa și vom rambursa banii sau vă vom trimite produsul schimbat.

 

Dacă aveți nevoie de un alt produs rapid și nu doriți să așteptați schimbul

- vă rugăm să creați o comandă nouă și o plată pentru produsul corect și să trimiteți un produs greșit pentru returnarea banilor

Adresa de livrare:

PDT-services
Ivo Foltyn
Hornosusska 6B
735 64 Havirov
Czech republic